محل لوگو

شهریه مدارس نمونه دولتی 1403


مدارس نمونه دولتی (SSSE) در میان موسسات آموزشی دولتی از جایگاه و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی از مهم ترین اطلاعاتی که باید در خصوص این مدارس داشته باشید، جدول نرخ جدید شهریه مدارس نمونه دولتی است.

 

به همین دلیل هم در این مقاله نرخ شهریه مدارس نمونه دولتی را در استان های مختلف ایران ارائه کردیم. داوطلبانی که قصد تحصیل در مدارس نمونه دولتی را دارید می بایست ابتدا به جدول شهریه مدارس نمونه دولتی استان محل زندگی خود مراجعه کرده و اطلاعات لازم را درخصوص میزان شهریه ای که می بایست پرداخت کنند، بدست آورند.

 

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که قبولی در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی بدون برنامه ریزی صحیح و مطالعه اصولی محقق نخواهد شد؛ به همین دلیل هم پیشنهاد می کنیم تا از راهنمایی مشاوری کاردان بهره مند شوید. برای برقراری با مشاوران خبره ایران تحصیل در تمامی ایام هفته تنها کافیست تا با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

 

نحوه پرداخت شهریه در مدارس نمونه دولتی سال تحصیلی 1403 – 1404

 

مدارس نمونه دولتی به عنوان یکی از مدارس مورد تقاضا و مطلوب در میان دانش‌آموزان و اولیای آنان شناخته می‌شوند. علیرغم اینکه این نوع مدارس از نظر رتبه‌بندی، در جایگاهی پایین‌تر از مدارس تیزهوشان قرار می‌گیرند، اما از لحاظ کیفیت علمی و امکانات آموزشی، در وضعیتی بسیار مطلوب به سر می‌برند و تعداد قابل‌توجهی از متقاضیان جهت ثبت‌نام در این مدارس وجود دارد.

 

ملاک‌های ثبت‌نام در مدارس نمونه دولتی شامل طیف گسترده‌ای از معیارها و جزئیات است که یکی از این معیارها، پرداخت شهریه برای سال تحصیلی 1403 – 1404 است. در مواردی، علی‌رغم پذیرش دانش‌آموز در مدرسه نمونه دولتی، امکان پرداخت کامل مبلغ شهریه تعیین‌شده توسط اولیا و خانواده‌ها وجود ندارد، لذا برای موقعیت‌هایی از این دست، راهکارهایی تدارک دیده‌شده‌است که عبارتند از:

 

اولیا می‌توانند در آغاز سال تحصیلی، نصف یا یک‌سوم از مبلغ شهریه را پرداخت نموده و مابقی را به صورت اقساط به مدرسه نمونه دولتی واریز کنند.

اولیا دانش‌آموزان پذیرفته‌شده در مدارس نمونه دولتی می‌توانند با توجه به شرایط هر مدرسه، مبلغ شهریه را به صورت ماهانه به مسئولین مدرسه پرداخت نمایند.

باید توجه داشت که موارد فوق توسط مسئولین مدارس مشخص‌شده‌و با توجه به شرایط مدارس نمونه دولتی سال تحصیلی 1403 – 1404 تعیین می‌گردند. بنابراین، هریک از این شرایط ممکن است قابل تغییر و متفاوت باشند.

 

جدول نرخ جدید شهریه مدارس نمونه دولتی 1403

 

مدارس نمونه دولتی از جمله مدارسی است که دانش آموزان علاوه بر شرکت در آزمون ورودی آن می بایست شهریه ای را به صورت سالانه پرداخت کنند. به همین دلیل هم پیشنهاد می کنیم تا قبل از شرکت در آزمون از نرخ شهریه مدارس نمونه دولتی کسب اطلاع کنید و سپس برای قبولی در آن اقدام کنید.

 

لازم به ذکر است که این شهریه براساس جزییات اعلام شده از سوی اداره آموزش و پرورش دریافت می‌ گردد و مقدار آن نیز هر سال تغییراتی را خواهد داشت.

 

شرایط خانواده‌ها و دانش‌آموزان در هر یک از استان‌های کشور با یکدیگر متفاوت است و در نتیجه میزان درآمد و اشتغال‌زایی در هر یک از این مناطق نیز دچار اختلاف و تغییر است.

 

بنابراین میزان هزینه شهریه در نظر گرفته‌شده‌برای مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404 هر استان با استانی دیگر متفاوت خواهد بود.

 

با وجود تمامی این عوامل، شهریه مدارس نمونه دولتی نباید از یک میزان مشخصی کمتر یا بیشتر باشد. در غیر این صورت با اطلاع از نحوه شکایت از مدارس غیر دولتی می‌توان از میزان شهریه دریافتی آنان شکایت کرد.

 

در این بخش شهریه مصوب برای مدارس نمونه دولتی استان‌های کشور در سال گذشته شرح داده‌شده‌است که به محض اطلاع از شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 – 1404 جدول زیر بروزرسانی می‌شود.

منبع:B2n.ir/m62241

  انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 6

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما