محل لوگو

روش قبولی در مدارس نمونه دولتی 1403


مدارس نمونه دولتی، از جمله مراکز آموزشی با کیفیت در ایران هستند که هر ساله دانش آموزان زیادی خواستار ورود و تحصیل در این مدارس می باشند. برخورداری از امکانات خوب آموزشی، دارا بودن کادر آموزشی مجرب و برتر و محیط مناسب برای تحصیل دانش آموزان از جمله مزایای تحصیل در این مدارس است.

 

ورود به مدارس نمونه دولتی، در مقطع نهم به دهم از طریق شرکت در آزمون ورودی از طریق سایت مای مدیو ممکن است. قابل ذکر است که آزمون ورودی مقطع ششم به هفتم در سال های اخیر برگزار نشده است، اما ثابت بودن این روند، فعلا مشخص نیست.

 

داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند باید با روش قبولی در مدارس نمونه دولتی، آشنایی پیدا کنند، چرا که با توجه به تعداد بسیار زیاد داوطلبان و نبودن فرصت آزمون و خطا، استفاده از روش های نادرست مطالعه و نداشتن اطلاعات کافی از دروس امتحانی، ممکن است نتایج جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. در ادامه جدول دروس امتحانی آورده شده است.

 

 

مواد امتحانی آزمون نمونه دولتی مقطع نهم به دهمنام درسضریب تعداد سوالاتآموزش قرآن و پیام های آسمانضریب در رشته تجربی:1ضریب در رشته ریاضی:1ضریب در رشته انسانی:115فارسیضریب در رشته تجربی:2ضریب در رشته ریاضی:2ضریب در رشته انسانی:415عربیضریب در رشته تجربی:1ضریب در رشته ریاضی:1ضریب در رشته انسانی:215مطالعات اجتماعیضریب در رشته تجربی:1ضریب در رشته ریاضی:1ضریب در رشته انسانی:215زبان انگلیسیضریب در رشته تجربی:1ضریب در رشته ریاضی:1ضریب در رشته انسانی:110علوم تجربیضریب در رشته تجربی:4ضریب در رشته ریاضی:2ضریب در رشته انسانی:115ریاضیضریب در رشته تجربی:2ضریب در رشته ریاضی:4ضریب در رشته انسانی:115

برای آگاهی از درصدهای لازم برای قبولی در نمونه دولتی روی لینک کلیک کنید.

 

روش قبولی در مدارس نمونه دولتی چیست؟

قبولی در هر آزمون ورودی نیازمند به کارگیری تکنیک های مناسب و در نظر داشتن درصد های لازم برای قبولی در رشته ها و مدارس مد نظر است. آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نیز یکی از آزمون های ورودی پرطرفدار در مدارس ایران می باشند. سالانه دانش آموزان زیادی برای ورود به مدارس برتر کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند. ما در این مطلب به توضیح راه قبولی در آزمون نمونه دولتی میپردازیم. با ما تا انتها همراه باشید.

 

داوطلبان آزمون نمونه دولتی، ممکن است بر این باور باشند که قبولی و پذیرش در این مدارس کار بسیار دشوار و غیر ممکنی باشد، این در حالی است که در صورت داشتن نظم در مطالعه، بکارگیری روش های صحیح برنامه ریزی، استفاده از منابع عالی و صد البته داشتن تلاش و پشتکار، قبولی در این آزمون ها، کار چندان دشواری نخواهد بود.

 

تنها به یاد داشته باشید که مطالعه برای آزمون نمونه دولتی مشابه دوی ماراتن است و افرادی در این ماراتن موفق می شوند که تلاششان مستمر و پیوسته باشد.

 

نباید این نکته را از نظر دور داشت که ظرفیت مدارس نمونه دولتی متفاوت است و به همین دلیل نحوه مطالعه و همچنین تلاش شما در صورتی مثمر ثمر خواهد بود که بتوانید در این آزمون جزو اسامی قبول شدگان قرار بگیرید. با توجه به اینکه روش قبولی در مدارس نمونه دولتی برای مدارس با ظرفیت کمتر متفاوت خواهد بود، ادامه مطلب را از دست ندهید.

  انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 5

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما