محل لوگو

منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403


آشنایی با منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 از مهم ترین اقداماتی است که متقاضیان شرکت در این آژمون باید حتما انجام بدهند. بانک ملی از قدیمی ترین بانک های کشور است که در صورت نیاز با برگزاری آزمون کتبی از بین داوطلبان نیروی مورد نظر خود را جذب می‌کند. معمولا استخدام بانک ملی در زمان ثبب نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و متقاضیانی که حد نصاب نمره را کسب کنند، می‌توانند در مرحله مصاحبه حضور یابند.

 

البته امکان برگزاری آزمون مجزا و مصاحبه حضوری از سوی بانک ملی وجود دارد، که پس از اعلام نحوه جذب و داوطلبان می‌توانند یا سایت بانک ملی یا سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. منابع امتحانی استخدام بانک ملی در هر دوره برگزاری از طریق اطلاعیه های بانک ملی منتشر می‌شود. به همین دلیل متقاضیان برای اطلاع از مواد و منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 بایدبه دفترچه این آزمون استخدامی مراجعه کنند.

 

مهمترین منابع آزمون استخدامی بانک ملی ایران 1403

  • متقاضیان استخدام بانک ملی جهت کسب آمادگی لازم برای شرکت در این رقابت تنگاتنگ باید تا پیش از آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی 1403 از منابع جامع کمک آموزشی استفاده نمایند که یکی از کاربردی ترین منابع جزوه ها و نمونه سوالات آزمون استخدامی می‌باشد.

 

  • برای قبولی در آزمون استخدامی بانک ملی، داوطلبان باید در مرحله اول، حد نصاب لازم جهت قبولی در این آزمون را کسب کنند. برای رسیدن به این هدف، داوطلبان باید مهمترین منابع آزمون استخدامی بانک ملی ایران را مطالعه کرده و آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون داشته باشند.

 

منابع آموزشی برای آزمون استخدامی بانک ملی به سه دسته عمومی، اختصاصی و تخصصی تقسیم می‌شوند.

 

منابع عمومی شامل مباحث عمومی در زمینه‌های مختلف مانند زبان و ادبیات، ریاضیات و علوم اجتماعی است.

منابع اختصاصی به مباحث مرتبط با عملکرد بانک ملی و صنعت بانکداری می‌پردازند.

منابع آزمون تخصصی نیز به مباحث مرتبط با رشته شغلی بانک‌داری و مهارت‌های مورد نیاز در آن رشته اختصاص دارد و بر اساس رشته شغلی متفاوت هستند. ما در ادامه مطلب لیستی از داوطلبان باید مهمترین منابع آزمون استخدامی بانک ملی ایران از جمله منابع عمومی و اختصاصی برای شما ارائه کرده ایم.

 

منابع دروس عمومی آزمون استخدامی بانک ملی 1403

 

بخش مهمی از منابع آزمون استخدامی بانک ملی ایران، منابع و مفاد عمومی هستند که داوطلبان باید این منابع را به طور کامل مطالعه کنند.

 

از جمله منابع بخش عمده‌ای از سوالات عمومی آزمون استخدامی شامل دروس دوران دبیرستان هستند که یه همین دلیل نه تنها پاسخگویی به آن ها دشوار نخواهد بود بلکه با تخصیص مدت زمان کمی برای مطالعه این دروس می‌توانید نتیجه دلخواه خود را بدست آوردید.

 

منابع دروس عمومی آزمون استخدامی بانک ملی 1403

موضوع منابع

فناوری اطلاعات ( مهارت های هفتگانه ICDL) کتاب‌های آقای کاظم زرین، کتاب کامپیوتر ICDL درجه 1 و 2، تمرین های عملی با کامپیوتر

زبان و ادبیات فارسیکتاب فارسی عمومی چاپ دانشگاه پیام نور، کتاب ادبیات گاج

زبان انگلیسی عمومی کتاب 504، زبان انگلیسی راهنمایی تا پیش دانتشگاهی، کتاب لغت دبیرستان لقمه انتشارات مهر و ماه ، کتاب tick eight گاج

معارف اسلامیاندیشه 1 سبحانی جلد 1و2 ، دین و زندگی 3 سال دبیرستان، گاج نقره ای، کتاب های نشر الگو

احکام : احکام دین 1و2 جلد 1و2 محمدحسن فلاح زاده – انتشارات بین الملل،رساله امام و حضرت آیت الله خامنه ای، اصول اعتقادات از اصغر قائمی – انتشارت ادباء، حکومت اسلامی نوشته احمد واعظی – انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه قمه

هوش و توانمندی های عمومی کتاب استعداد تحصیلی مدرسان شریف و یا دکتر مسیح خواه، سوالات هوش آزمون دکتری

اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی حقوق اساسی، کتاب داتش مسائل روز مدرسان شریف، چشم انداز 20 ساله، تاریخ و جغرافیا دبیرستان، قانون اساسی( برای پاسخ به سوالات این بخش توصیه می‌شود پیگیر اخبار و روزنامه ها باشید و در اینترنت به کنکاش پیرامون این مسائل بپردازید)

 

منابع دروس تخصصی آزمون استخدامی بانک ملی 1403

از مهم‌ترین منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 که سهم بسزایی در قبولی داوطلبان دارد، منابع تخصصی آزمون استخدامی می‌باشد که عموما از جزوات و کتب دانشگاه تهیه می‌شوند.

 

منابع اختصاصی برای آزمون استخدامی بانک ملی در سال ۱۴۰۳، بر اساس عناوین و رشته‌های شغلی مختلف اعلام می‌شوند. متقاضیان باید با توجه به عنوان شغلی مورد نظر خود، به مطالعه منابع آزمون اختصاصی بپردازند و خود را برای شرکت در آزمون آماده کنند.

 

این منابع شامل موضوعات و مهارت‌های مرتبط با عملکرد در آن عنوان شغلی می‌باشند و به داوطلبان کمک می‌کنند تا آمادگی لازم برای شرکت در آزمون را داشته باشند و بتوانند در مرحله اول، نمره حد نصاب قبولی را کسب کنند.

 

متقاضیان واجد شرایط آزمون استخدامی بانک ملی 1403 بر اساس عنوان شغلی مدنظر کتب دانشگاهی رشته و شغل خود را مطالعه کنند و خود برای کسب نتایج عالی در آزمون استخدامی و رشته های مورد نیاز استخدام بانک ها آماده کنند.

 

در جدول زیر به معرفی چند کتاب جامع به عنوان مهمترین منابع آزمون استخدامی بانک ملی پرداخته‌ایم. اما پیشنهاد می‌شود که سایر کتب و جزوات تخصصی این آزمون استخدامی را هم بررسی و مطالعه آن در دستور خود قرار دهید. پیشنهاد می‌شود که سایر کتب و جزوات تخصصی این آزمون استخدامی را هم بررسی و مطالعه آن در دستور خود قرار دهید.

 

منابع دروس تخصصی آزمون استخدامی بانک ملی 1403

 

عنوان شغلی کتاب ها

کلیه عناوین شغلی بانکدار کتاب آزمون استخدامی بانک ها از مریم ساریخانی

کلیه عناوین شغلی بانکدار استخدامی بانک از مهندس میثم رستگارپور

کلیه عناوین شغلی بانکدار آژمون های استخدامی بانک ها شاپور درویشی

کلیه عناوین شغلی بانکدار آزمون های جامع استخدامی بانک ها از خدیجه پور معین

کلیه عناوین شغلی بانکدار سوالات آزمون های استخدامی ادارات دولتی و بانک ها از جمشید واحدیدرسنامه علوم بانکی از علی اصغر علیزادهمدیریت امور بانکی و کتاب بانکداری داخلی 1 تالیف محمد بهمند و محمود بهمنیکتاب بانکداری داخلی 2 از مسعمود حعفریدرسنامه علوم بانکی انتشارات سمت

عنوان شغلی همیار حفاظت کتاب تجزیه و تحلیل سیستم ها ( تفکر سیستمی) با رویکرد تصمیم گیری و حل مسائل سازمانی – نویسنده داود محمدی، محمدرضا ابراهیمی، مجید رمضان

عنوان شغلی همیار حفاظت کتاب مبانی تفکر سیستمی – نویسنده ویرجینیا اندرسونلارن جانسون – مترجم علی سیبویه

 

drive_spreadsheet

Export to Sheets

 

مواد آزمون استخدامی بانک ملی 1403

  • آزمون استخدامی بانک ها دارای مواد و منابع مشخصی است. به همین خاطر آشنایی با مواد و منابع آزمون استخدامی بانک ملی می‌تواند داوطلبان واجد شرایطی که می‌خواهند در آزمون بانک ملی بهترین نتیجه را کسب کنند، یاری نماید.

 

  • مواد آزمون استخدامی بانک ملی شامل مواردی هستند که سوالات آزمون ها طراحی می‌شود، این مواد دروس عمومی، اختصاصی و تخصصی در برمی‌گیرد. در جدیدترین دفترچه آزمون، مواد آزمون بانک ملی ایران شامل سه بخش منابع عمومی و اختصاصی و تخصصی می‌باشد.

 

مواد عمومی آزمون استخدامی بانک ملی 1403

مواد عمومی برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی بانک ملی 1403 مشترک است و تمامی داوطلبان باید فارغ از رشته تحصیلی و عنوان شغلی به سوالات منابع عمومی جواب بدهند.

  • معارف اسلامی
  • ریاضی و آمار مقدماتی
  • زبان و ادبیات فارسی
  • فناوری اطلاعات
  • (Word ،PowerPoint ،Excell و Internet) : عنوان شغلی همیار حفاظت
  • (مهارت های هفتگانه L.D.C.I ) کلیه عناوین شغلی بانکدار
  • زبان انلگلیسی – عمومی
  • اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
  • هوش و توانمندی های عمومی

  انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 6

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما