محل لوگو

اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403


آشنایی با نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 یکی از مهم‌ترین گام‌هایی است که داوطلبان این آزمون باید بردارند. وزارت بهداشت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بانک‌های کشور، از طریق آزمون کتبی اقدام به جذب افراد واجد شرایط می‌کند. معمولا زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت همزمان با ثبت‌نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی است و داوطلبانی که نمره قبولی را کسب می‌کنند، می‌توانند در مرحله مصاحبه شرکت کنند.

 

اما امکان برگزاری آزمون و مصاحبه حضوری جداگانه توسط وزارت بهداشت نیز وجود دارد که متقاضیان می‌توانند بعد از اعلام روش استخدامی، از طریق وب‌سایت وزارت بهداشت یا وب‌سایت سازمان سنجش، از آن اطلاع پیدا کنند. منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت در هر دوره از طریق اطلاعیه‌های وزارت بهداشت منتشر می‌شود. بنابراین داوطلبان برای آگاهی از دروس و منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت در 1403 باید به دفترچه راهنمای این آزمون مراجعه کنند.

 

مهم‌ترین منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت ایران در 1403

 

متقاضیان آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید قبل از شروع دوره ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در 1403، از منابع آموزشی جامع برای آماده شدن برای این رقابت فشرده استفاده کنند. یکی از کاربردی‌ترین این منابع، نمونه سوالات و دفترچه‌های آزمون استخدامی است.

 

برای قبولی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، داوطلبان باید ابتدا نمره قبولی لازم برای عبور از این آزمون را کسب کنند. برای رسیدن به این هدف، داوطلبان باید منابع مهم آزمون استخدامی وزارت بهداشت ایران را مطالعه کرده و برای شرکت در آزمون آماده شوند.

 

منابع آموزشی آزمون استخدامی وزارت بهداشت به سه دسته کلی دروس عمومی، تخصصی و فنی تقسیم می‌شوند.

 

دروس عمومی شامل مباحث کلی در زمینه‌های مختلفی مانند زبان و ادبیات، ریاضیات و مطالعات اجتماعی است.

دروس تخصصی به مباحثی می‌پردازند که مربوط به عملکرد وزارت بهداشت و صنعت بانکداری است.

منابع آزمون فنی نیز به مباحثی مرتبط با شغل بانکی و مهارت‌های مورد نیاز در این زمینه اختصاص دارند و با توجه به عنوان شغلی متفاوت هستند. در ادامه فهرستی از مهم‌ترین منابع برای داوطلبان، شامل منابع عمومی و تخصصی، ارائه شده است.

منابع دروس عمومی آزمون استخدامی وزارت بهداشت در 1403

 

بخش قابل توجهی از منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت ایران، دروس عمومی و منابعی است که داوطلبان باید این منابع را به طور کامل مطالعه کنند.

 

بخشی از سوالات آزمون عمومی آزمون استخدامی شامل دروس دبیرستان است، بنابراین نه تنها پاسخ به آنها دشوار نخواهد بود، بلکه با اختصاص زمان کوتاهی برای مطالعه این دروس، می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

 

منابع دروس عمومی آزمون استخدامی وزارت بهداشت در 1403

 

درس منابع

فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL) کتاب های آقای کاظم زرین، کتاب کامپیوتر ICDL پایه 1 و 2، تمرین عملی با کامپیوتر

زبان و ادبیات فارسی کتاب کلی فارسی منتشر شده توسط دانشگاه پیام نور، کتاب ادبیات فارسی قاج

انگلیسی عمومی کتاب 504، انگلیسی از دوره پیش دانشگاهی تا پیش دانشگاهی، فرهنگ لغت انگلیسی دبیرستان لقمه مهر و انتشارات مح، کتاب تیک ایت بوک قاج

تعلیمات اسلامی اندیشه 1 شهید ثبتی جلد 1 و 2، زندگی دینی 3 سال دبیرستان، قاج نقره ای، کتاب های انتشارات ادب

احکام: احکام دین 1 و 2 جلد 1 و 2 محمد حسن فلاح زاده - انتشارات بین المللی، رساله امام و آیت الله خامنه ای، اصول عقاید اثر اصغر قائمی - انتشارات ادب، حکومت اسلامی اثر احمد واعظی - مرکز مدیریت حوزه علمیه قم

هوش و توانمندی های عمومی کتاب تست هوش ارشد شریف یا دکتر مسیح خواه، سوالات هوش آزمون دکتری

اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی قانون اساسی، کتاب دانش اجتماعی ارشد شریف، چشم انداز 20 ساله، تاریخ و جغرافیای دبیرستان، قانون اساسی (برای پاسخ به سوالات این بخش، مطالعه اخبار و روزنامه ها و جستجو در اینترنت در مورد این موضوعات توصیه می شود)

 

منبع:https://irantahsil.org/%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%af%d8%a7%d9%85%db%8c-%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa/

  انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 5

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما